W piątek 30 listopada p. Anna Sęk i p. Jadwiga Pilucik odebrały w olsztyńskim planetarium Certyfikat Szkolnego Ogrodu Dydaktycznego: "100. rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości w szkolnym ogrodzie dydaktycznym". Organizatorem trzeciej edycji imprezy byli: Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Olsztynie oraz Wojewódzki Fundusz Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej. W trakcie gali można było obejrzeć wystawę z nadesłanych przewodników po ogrodach dydaktycznych, uczestniczyć w projekcji pt. "Zobaczyć Niedostrzegalne, czyli wybierz się na Planetę Las". Gratulujemy!
http://wfosigw.olsztyn.pl/2018/12/03/trzecia-edycja-certyfikatu-szkolnego-ogrodu-dydaktycznego/
Uczniowie naszej szkoły zostali wyróżnieni w konkursie recytatorskim „Jesień w poezji i prozie”, który odbył się w SP w Lechowie w ostatni dzień listopada. Spośród 72 uczestników (z Lechowa, Pakosz, Pieniężna i Płoskini) jury wybrało najlepszych. Wyniki dotyczące naszej szkoły przedstawiają się następująco:
kategoria klasy IV- VIII:
I miejsce – Julia Kaszuba
II miejsce – Julia Szczepłocka
wyróżnienia: Julia Jadacka, Nikola Cieślińska, Aleksandra Kałamaj, Patrycja Korneluk, Michał Orłowski, Róża Zawiszewska.
kategoria klasy I – III:
wyróżnienie - Emilia Zielińska. Gratulujemy!
We wtorek, 27.11.2018 r. w naszej szkole mieliśmy zaszczyt gościć Warmińsko-Mazurskiego Wicekuratora Oświaty, pana Wojciecha Cybulskiego oraz Dyrektora Wydziału Nadzoru Pedagogicznego Kuratorium w Olsztynie, panią Wiesławę Szafrańską-Bortkiewicz. Swoją obecnością zaszczycił nas również Burmistrz Pieniężna, pan Kazimierz Kiejdo oraz Przewodniczący Rady Miasta, pan Krzysztof Kisiel. Szanowni goście zainteresowani byli warunkami nauki i pracy w naszej placówce. Zwiedzili pomieszczenia w obu budynkach i byli pod wrażeniem wyposażenia i możliwości, jakie dają pracownie przedmiotowe oraz hala sportowa, sala „kolumnowa” i taneczna.
Po zwiedzeniu szkoły odbyło się spotkanie pana Wicekuratora oraz Burmistrza z dyrektorami szkół, nauczycielami i rodzicami. Tematem spotkania był aktualny stan wdrażania reform w oświacie.